Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

még egy gasztroflash

2009.04.05. 14:19 - ElPadre

Címkék: gasztro

...miután megírtam az előzőt, és megéhezvén körbenéztem a hűtőmben, láttam, hogy van még kéksajtom (igaz, nem dane blue, hanem német, dor blue, valahogy nem a legjobb, de azért finom), amit ideje lenne elfogyasztani, mielőtt lejár... és akkor már elővettem a ginger preserve-t is (tulképp gyömbérdzsem), meg egy kis lime pickle-t (mindkettő tescós dolog, vannak ott ám nagyon jó dolgok a nemzetközi részlegen, a nem-value kategóriában), meg láttam, hogy maradt egy kis panchetta... meg még maradt két kisütni való minibaguette is (tudjátok, az elősütött fajta). úgyhogy ezt reggeliztem, tudom, kicsit későn. mmmmennyei!

(ja, és nem a tesco beépített embere vagyok, mindössze értékelem, hogy normális áron olyan dolgok is vannak náluk, amik máshol kb. ugyanilyen jók és kétszer annyiba kerülnek. világgazválság van, no. egyébként nem mindenütt: eddig csak dunaújvárosban és a bp-i bécsi úti tescoban találkoztam ezekkel a cuccokkal. a budaörsiben nincs, és ez meglepő, nagyon meglepő. a bécsi útinak amúgy is fantasztikus a kínálata.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr91047510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása