Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

sziget 2009

2009.08.17. 11:28 - ElPadre

Címkék: zene vélemény barátok fesztivál fotózás

hát ez is megvolt, nem is akartam menni rá (de a FNM, miss platnum és a toten hosen rábírt, hogy vegyek occó, kedvezményes hetijegyet). no, asszem ez volt az uccsó szigetem, tavaly is már csak a -1. napra mentem ki, ezután is talán így, de azt biztos, hogy többé nem leszek hetijegyes. (hacsak nem kapok valahogy sajtópass-t, és még akkor sem biztos.)

most más szemszögből közelítettem meg a szigetet, mégpedig abból, hogy mi lenne, ha event photographer lennék, úgyhogy mind a négy nap cipeltem a fotóstáskámat (géppel együtt, persze), az uccsó két nap az állványt is; mit mondjak, így egyből más a leányzó fekvése. így legalább volt némi izgalom benne, nem csak a szokásos helyszínjárás, por, stb.

hogy miket láttam? sok mindent, de inkább csak a csúcsélményeket emelném ki:

első nap: miss platnum (tényleg jó élőben is), ting tings (meglepően jók élőben), lily allen (nem nagy durranás, de annyira aranyos volt, még így csontra beállva is). no meg a kóricálás andival és tamással.

második nap: die toten hosen, készpassz, vitte az egészet. no meg a sok fotózgatás.

negyedik nap: a manic street preachersen kamerával a nyakamban üvölteni, hogy "you stole the sun from my heart" meg hogy "if you tolerate this, your children will be next"; a panorámafotózás "gyönyörei"; sancával és a társasággal összefutni, és khaledon megcsinálni az első éjszakai panorámámat, plusz maga a khaled-koncert, ami vidám, életteli volt.

ötödik nap: picanter fotózás, járkálás ide-oda, szép lassú berúgás (úristendesoksörtittam), gáborral marhulás, isolation (mpsz majdnem jó curtis-pótlék, de a dead soulst, amire rohantam be, mint egy őrült, valahogy elcseszték -- van olyan JD szám, ami elbírja a plusz hangszerelést, ez nem), faith no more (a hangmérnöknek eltörném a kezét, annyira szar volt a hangzás, de mike patton csúcsformában volt, ördögiek, őserejűek, virgoncak, zabolátlanok és pofátlanok voltak, ez a FNM most azonnal csináljon egy új lemezt, amíg ennyire pörögnek), meg utána a részeg botorkálás, majd lassú kijózanodás a medúzában, aztán a nehéz, fáradt hazatekerés.

persze most köhécs, rohadt por (persze, vízmegkötő vegyület a talajban, karatekutya), szokásos poszt-sziget hangulat, oszt mindjárt nekiesek a munkának. no, hát így telt.

(ja, az index beválogatta pár képemet a bestofba, megtisztelő. de mióta kint vannak, már a második kritikát kapom, hogy mi ez a szar elmosódott történet, hiába van kiírva a lensbaby optika... na mindegy, csak azt nem értem, ha valami nem tetszik nekik, akkor minek nézegetik, és főleg, minek kommentálják?)

végezetül a szigetes képekből egy kis diavetítés, döntsétek el, jó event photographer vagyok-e. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr461314634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_aenima_ 2009.08.18. 20:31:59

szerintem brutálisan jó volt a hangzás. soha nem gondoltam volna, hogy a nagyszínpadon képesek a technikusok ilyet összehozni.... láttam őket novarockon is, mérföldekkel jobb volt az egész, a show, a hangulat, a közönség is.

számomra az év koncertje.


süti beállítások módosítása