Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

csók

2007.10.28. 03:08 - ElPadre

- ezt most miért kaptam?
- bocs, a megszokás...

addig egész jól bírtam. sőt, ha lehet ilyenben upper hand-et értelmezni, akkor az nálam volt. és akkor, ez, rettentően övön aluli volt. a legrosszabb, hogy nem is szándékosan.

sic transit gloria mundi, dehát ez azért nem a mundi -- mégha arra elég is volt, hogy miután becsukta az ajtót, és kölcsönösen vigyázzmagadra-t mondtunk, a lépcsőházban percekig, kitörő könnyeket visszafojtva, képtelen legyek elindulni, mert az emberben, amennyiben én az vagyok, ilyenkor mintha kettétörne a lélek...

az egyik rész az rázza a fejét, nem hiszi el, hogy mi van, és miután a világot őrültnek elkönyvelte, visszamegy, bekopogtat, bemegy, befekszik az ágyba és egymást átölelve alszik el vele. és minden rendben van.

esetleg, ha az első kopogásra nem érkezik válasz, elkezd dörömbölni, a femme kiszalad, bőgve átölelik egymást, majd szeretkeznek egyet és ezután alszanak el összebújva (a francba, az mennyire ment...). de ilyen úgyis csak a rosszul megírt romantikus filmekben van. lám, ez már a másik rész sugallata, hiszen...

a másik rész pedig tudja, hogyha akkor, ott, a vállára kapja könnyű drótszamarát, akkor, bár most az egyszer nem mondtam ki kettőnk helyett a boldog(talan)ító nemet -- egyszer már vigye valaki más a súlyát a dolognak -- szóval akkor 99% a sansza arra, hogy utoljára megy le azon a lépcsőn, utoljára köszönhetne a kis sportkának az utcán (ha épp nem lenne máshol), és az a csók, az az utolsó volt, s így, amit mondott, még keserűbbé teszi az utóízét...

...node azért nem ez volt a világegyetem legdurvább vonzatú csókja. csak most. csak nekem.

és csendben, ott, a szobádban, az ágyadon, amit megjavítottam neked, ha jól odafigyelsz, ott dereng még az az egyik rész. és próbál téged átölelni.

és a hajnali köddel együtt nem tehet mást, ő is eloszlik némán.

te pedig átfordulsz a másik oldaladra.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr64210454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása