Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: álom és ősz és sír

2007.08.29. 09:46 - ElPadre

Címkék: zene élet álom pszicho

de jó kis ébredés volt ez... párszor előfordul ilyen is egy évben (rémálmok tényleg ritkán vannak, de ez nem az volt). mármint hogy sírva ébredek. és ez mindig egy ember elvesztése miatt van -- persze az az ember csak az álmomban veszik el.

jelen esetben egy harmincas-negyvenes fickó. egy hajléktalan, aki megszólított -- valamiért a régi otthonom házának kapualjában. azt hittem, csak pénzt akar kérni, de kiderült, hogy nem, beszélgetni akart, és megosztani a fájdalmát valakivel. szívbeteg volt, és egy cukorkászacskóban voltak neki -- placebó-cukorkákkal összekeverve -- a szintén cukorka-formájú szívrimtus-tablettái. én pedig, nem sejtve, mire készül, persze egyből kiszúrtam, hogy melyikek a placebók és melyek az igaziak.

aztán amikor nem figyeltem, bevette az összes gyógyszert, amit talált.

mire visszafordultam, már lefeküdt, és akkor valami fura módon, átalakult egy gyerekrajzzá, csak a szemei maradtak emberiek... én pedig láttam, ahogy szép lassan becsukódnak a szemhéjai, és akkor értettem meg, mit csinált. hogy mit csináltam.

akkor kezdtem el sírni, és így ébredtem fel.

persze, van ennél csúnyább halál is. de akkor is.

és ráadásul ősz őrnagy is megérkezett kis különítményével, bevéve az égboltot. ez a fajta szürkeség rám mindig is rettentő "pozitív" hatással volt...

na, hát akkor jó reggelt.

...és bárcsak elállna az eső...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr20213628

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página web 2017.11.19. 23:25:09

Szürreális választási műsor az ATV-n - emTV.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása