Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: villám-kép

2007.08.26. 03:05 - ElPadre

Címkék: budapest élet barátok bringa

igen, az ilyen betervezetlen iszogatások (részemről most csak üdítők) tudnak a legjobbak lenni, ahol pár emberrel indul a dolog, és aztán félig megtervezett, félig megtervezetlen módon egyre jobban bővül a kör.

(megint eljátszottuk dával, hogy volt valami istentelen jó beszólás (most én követtem el), és mire blogközelbe jutnánk, elfelejtődik a dolog. spec itt már az indulás előtt jóval elfelejtődött.)

(nem ittam alkoholt, miért van mégis fröccsszagom? valaki leöntött volna anélkül, hogy észrevettem volna?)

és mikor már a szokásosan eseménytelen ferencz-körút-petőfi-híd-okt23-utca hosszomat nyomtam volna mefisztón (ilyenkor a legnagyobb izgalmakat a pesti hídfőnél a sávváltás, a hídon az üvegcserepek kerülgetése és a budai hídfőnél a rio alkoholdúsabb távozó vendégei közötti szlalomozás jelenti), amikor már semmi szoktalanra nem számítottam volna, beütött a ménkű.

no, ez most nem olyan ménkű volt, szó szerint, mint ami csütörtökön, RH-próba utáni hazatekerésemkor volt a lágymányosi-hídon (amikor jött az a fincsi 111 kmh-s szél, igen, lágymányos szélén lakom, szedte is megint a vakolatot), ahol is gyönyörű ívvillámokat láttam a "határban", és iszkoltam, hogy az eső előtt hazatekerjek (1 perc híján sikerült is)...

...nem is olyan érzés-villanás, mint tegnap éjszaka, g. megünneplése utáni hazatérésem után történt, amikor hajnali 2kor kimentem a folyosóra egy szál alsóban, és most tényleg, *tényleg* enyém volt az egész ház, csak én voltam ébren, és olyan jó volt fesztelenül-majdnem-meztelenül az éjszakai levegővel simogattatnom magam...

...nem, ez a "kiesik a szemem, hö" típusú ménkű volt... ritkán lehet ilyen holdat látni. már a petőfi-híd feléről láttam, de nem akartam hinni a szememnek. a hold ritkán tűnik akkorának, hogy majd' mindjárt leesik a földre; és ritkán olyan vöröses-sárgás, hogy a "sajtból van a hold" népszerű rigmusát csak jó érett goudaként lehetne elképzelni. és ilyen volt a hold. nem nézhettem folyamatosan -- a balesetveszélyt ugyebár kerülni kell --, és egyszer csak, hopp, eltűnt a horizonton, a házak, táblák már eltakarták -- bizony, olyan alacsonyan volt. vagy ki tudja. próbaképp még elmentem az utcám végénél levő parkhoz, de már onnan sem látszott. kár. néztem volna még egy kicsit, zavartalanul.

aztán ahogy jöttem fel a negyedikre, olyanon is elgondolkoztam, mi van, ha ez egy titkos jel, valami szörnyű okkult tanban egy ún. portens jelkép, ami valami nagy horderejű izét jósol be.

de ez már csak a fáradtság.

...aztán mi van, ha mégis.

ménkűről jut eszembe, ha nem üt be, hát nem üt be. néha csak a dörgést hallani, azt is távolabbról, egyre távolabbról, amíg lassan elenyész a sűrű párás éjszakában.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1213577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása