Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: mefisztó első ébredése

2007.06.29. 16:43 - ElPadre

Címkék: barátok bringa

csütörtökön elmentem dával a matuzékhoz. gondoltam, megnézem, hátha szerezhetek ócsóért egy lepattant nyüstgépet (bicajokról van szó, egyébként), erre nem mutatott valami olyat, amibe egyből beleszerettem? és itt tényleg én mondom meg, hogy milyen legyen. (persze abból, ami van, tehát amiből lehet.) így lesz lassan negyedik bringám... jövő héten foglalózom és kezdődik az építése. szép kis fekete-ezüst-piros dolog lesz.

(igen, ebből lesz később mefisztó, mostan elsődleges bringám. meg amúgy is.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55209040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása