Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: balatonkör 2007

2007.04.29. 07:26 - ElPadre

Címkék: élet utazás bringa

megvolt a balatonkör. tapasztalatok:
- országúti bringám, vili, pöccre jól be van állítva, jöhet a tour de pelso;
- az északi bringaút már szinte pöcc tökéletes, kivéve egy-két csúnyán csalinkázó szakaszt és balatongyörök után egy kanyar végébe álnok módon betelepített, éles szegényű csatornafedél-nyílást;
- ez utóbbiba, mivel nagyon jó hajránk volt, teljes sebességgel mentem bele, és így megtapasztaltam, hogy mitől durran ki egy országúti bringa kereke (konkrétan olyan 2-3 mp alatt, vagyis amíg megálltam, kiment belőle az összes levegő);
- vadonat friss, kemény sportnyerget 200km-es túrán betörni (ill. hagyni, hogy betörje a fenekem) nagy balgaság. persze ezt tettem;
- viszont eme kemény, vékony sportnyereg remek a deréknak, egyszer se fájdult meg az enyém;
- a keszthelytől fonyódig tartó szakasz gyönyörű, egyszerűen gyönyörű;
- a déli bringautak fele botrányosan rossz minőségű, csak a szerencsén múlt, hogy nem estem/defekteztem megint;
- spd pedálos cipőhöz, legalábbis a féltúra-változatához, gágogó lúdtalp esetén, a zselés betét nélkülözhetetlen (a végére már szinte nem láttam, nem éreztem a fájdalomtól);
- majdnem feladtam 26km-el a cél előtt a fájdalom miatt, ami leginkább azért volt rossz, mert igazán amiatt volt, hogy nem hajthattam rendesen, hanem 15-19 km/h-val kellett vánszorognunk, és így sokat nyomta üresjáratban a talpam a cipőt. aztán végül is a barátok rábírtak, hogy csináljam végig, azt is tettem;
- a finiselés minden addigi fájdalom és defekt ellenére fenomenális érzés volt, egyrészt minden eddigi balatonkörnél többen voltunk, másrészt a tapsoló, ujjongó népség a víztoronynál, meg a tudat, hogy igen, megcsináltuk, végigmentünk, no, az azért minden fájdalmat és izzadást megért;
- minden bajt feledtet néhány, a fáradtságtól a jókedvű hülyeségbe delirizáló sporttárs;
- a decathlon-féle zselés állapotú méz-szelet remek energiabomba, még az uccsó 26 km-en is volt erőm sprintelni egyet-egyet;
- jó mulatság volt. legközelebb hallgatok az intő szavakra, és naptejjel indítok. most mélybarnára sült néhány alkatrészem.

köszönet a szervezőknek és a jó fej résztvevőknek!

most pedig megyek, kiáztatom magamból az út porát (és egyebeit), aztán bepótlom a már 7-8 órára rúgó alváshiányomat. kedden pedig budamaraton, ha felépül addig az alfelem a nyeregszoktatás miatti égésszerű sérülésekből.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr81208695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása