Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: zenei készségfejlesztés-óra

2007.08.28. 22:30 - ElPadre

Címkék: zene pszicho

na akkor jöjjön egy kis zenei kézségfejlesztés-óra, már ahogy ezt a gimnyáziomokban nevezik, vagy mi a csoda.

(most forognak, pörögnek a kerekek ott bent, hogy lesz-e belőlük épkézláb, koherens és konzekvens írás, az sok mindenen múlik, amit még nem látok előre. meglássuk. addig is, hogy ne maradjatok lelki táp nélkül.)

első tétel

második tétel

nem embeddelhető, úgyhogy kattints ide.

harmadik tétel

ezt pedig csak haladóknak ajánlom (erre pogóztam iszonyat nagyot a szigeten):

negyedik tétel

és erre is:

ötödik, egyben legdurvább* tétel

egyébként széplelkű ember vagyok. csak épp nekem is volt lázadó ifjúságom... hehe.

(*figyelmeztetés: ez nem a szám eredeti, 1992-es videója; azt a "related" oszlopban lehet felfedezni, a kékes-fehéres-lilás arcra kattintva kapod meg azt. de ha normális vagy, nem nézed meg. én szóltam. semmi lelki sérülésért nem vállalok felelősséget, ha odakattintasz. tehát összefoglalva: eszedbe ne jusson megnézni.)

(amikor én megnéztem, pedig nem vagyok sikamlós, émelygett a gyomrom, de nem tudtam nem csodálni a klip zsenialitását.)

(és ha mégis megnézted volna az eredetit, akkor nyugodj meg: nem valódi. megrendezett az egész. az más, hogy ki az a perverz állat, aki ilyet egyáltalán kitalál, ugye?)

(hehe, én szóltam, hogy ne kattints oda.)

...de mint minden nevelésnél, nem árt egy kis...

...levezető gyakorlat.

az utóbbi évek egyik legjobb klipje, az egyik régi kedvencemtől.

ezt a lentiekben kifáradt t. hallgatók is nyugodtan élvezhetik.

szép estét, ma már koherens gondolatom nem lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr15213613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása