Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: teljesen vegyesfelvágás

2007.06.25. 20:33 - ElPadre

Címkék: zene élet irodalom egyetem

hogy én hogy utálom már a vizsgaidőszakot. meg az olyan vizsgákat, aminél a közkézen forgó felkészülési anyag csókpuszi kapcsolatban sincs a vizsgakérdésekkel. (eszp, tudom, de akkor is. nem volt időm végigolvasni a pre-kortárs amerikai irodalom válogatottan szép virágait, sorry, tony morrison, vonnegut, palahniuk, pk dick miért nincs benne? ha már b.e. ellis meg gibson benne van...)

no mindegy. szerdán kiderül, mire voltam jó. pénteken meg egy uccsó vizit a vizsgapadokba (hacsak valamiből nem akarok még újrázni, végül is csak a mai 2 meg a pénteki 1 mehet rossz irányba), aztán indul a nyár. vagyis több időm lesz dolgozni, höhö.

stúdió funkcionál rendesen, jobbára, csak sajnos rájöttem, hogy a latencia az bizony latencia, és ekkora ~ mellett nem tudok rendesen zenét szerezni (kicsit zavaró, amikor lenyomom a d-dúrt, és egy olyan negyedmásodperces késéssel kezdi magából ontani azt az istenien koszos hammond orgonahangot a b4 vsti), szóval kelleni fog egy, a dolgok jelenlegi állása szerint cirka ötvenezres profi külső hangkártya még. ja, a cikket azt rövidesen folytatni fogom, csak véglegesítem a stúdiófelszerelést előtte. (a monitorozásról egyébként nagyon pöpec és meglepően jó dolgok derültek ki, mármint ebben a rendszerben). tegnap gyorsan felvettem egy szösszenetet, szépen hangzik, sőt, rájöttem, hogy hogy kell vocodert használni (és arra is, hogy *így* nem). izgalmas időszak ez, legalábbis nekem, rövidesen feléneklek egy-két számot. (eredménytől függően adok majd linket rájuk. ha nagyon gáz, akkor inkább nem.)

plusz: kitaláltam egy nagyon jó gondolatot, mármint költői képet, izé, ebből ne írjatok sem verset sem szabadverset sem prózát sem semmit, mert majd én csinálok belőle valami jó kis befordulós számot (istenem, ha tudnék gitározni... nem akar valaki rettentő gyorsan és hatékonyan megtanítani?). a gondolat, izé, költői kép pedig, magyarra fordítva, így hangzik:

s körülvevém magam júdásokkal,
hogy lássam, vajh' ki árul el elébb?

no. izé. jön a hidegfront, én meg asszem megyek haza. fáj a fejem. pfuj.

nb: a hudson hawk dvd-kiadását érdemes megskubizni. hallgatni magyarul meg angolul. a szinkronozó kollegák nem semmi munkát végeztek... egy csomó helyen teljesen lecserélték az eredeti filmzenét (és nem kár érte), egy eléggé generikus aláfestő zenét régi, 60as évekbeli jazz és lökött zenékkel helyettesítve. vagyis: megint egy olyan eset, ahol, bár generalice a szinkron ellen vagyok, a szinkronos változat fényévekkel jobb hangulatú, mint az eredeti. nem kicsit játszottak rá a film amúgy teljesen komolytalan, lökött hangulatára. és a szinkronhangok is jobbak, mint az eredetiek. szóval meglepő és mulatságos.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr45209036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása