Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: lángszőrös szuperrobot

2007.06.15. 17:48 - ElPadre

Címkék: zene élet barátok web egészségügy

most meg az megy, hogy roam if we want to, roam around the world, vagyis b52's megint, ami a placebohoz képest igen nagy hangulati ugrás. ugyebár.

node közben megírtam az usa töri vizsgámat (ha jól számoltam, meglesz a kettes, a fene a 60%-os küszöbbe, nem akarok elesni benne, miközben sztem egyetlenként az évfolyamon kínosan részletesen fejtettem ki a reaganomics-ot meg a medicare-t (hehe, isteni meglátás, nem hittem volna, hogy megint azokat adja fel, és mivel az anyagban nem volt benne, wikipédiáztam őket, és mily érdekes dolgokat tanultam meg róluk), na jó, arra nem emlékeztem, hogy hányadik szélességi (vagy hosszúsági, ezeket mindig összekeverem, hoppá, hová is ugrottunk, elnézést őrnagy úr, újra betáplálom a koordinátákat, ne aggódjon, majd meglesz a lába abban a hegységben) foknál vágták ketté a két koreát meg a két (ma már újra egy) vietnamot.

meg megkaptam az átlagolt nyelvészeti eredményemet (2,4... na, kit próbálok itt átvágni, kettes az fiam, no contest), vagyis a nyelvészet-szigorlatot. a maradék három vizsgámat akár még be is bukhatom, már akkor is teljesítve a legfontosabb.

na azé nem fogom bebukni, ha rajtam áll.

egy pár pillanattal épp arra gondoltam, hogy a sármos egy hihetetlenül elegáns módja annak, hogy azt mondjuk valakinek, hogy "rettentő ronda vagy, de legalább nem vagy büdös meg bunkó".

és norbi új websiteja, amit most fejezgetek be (bezony, én csinálom. már meg sem lepődök, hogy hogy adom el a lelkem a kaptializmus nagy ördögének, de olyan múlttal, hogy frei dosszié hivatalos site, ámokfutók hivatalos site, koóstoló hivatalos site (emlékszik még valaki arra?), mit is tehetnék... na jó, a karmámba beleszámolható a pozitív oldalon a turázz!, a curling hivatalos honlapja meg a barbaro első honlapja, még 1994-ben), aszongya, hogy ön túlsúlyos. a fenébe is azzal a 10el rajtam. gonosz, gonosz bmi. i'm not fat, i'm just big boned! - üvöltené most cartman. mér nem jön valami szelektív lángszórós szuperrobot, és olvasztja le rólam a menőtövet?! hiszen tudok úszni, hej!

most annyira vidám a hangulatom, nemtommiért, de annyira, hogy már nem is kettőspont záró-zárójel, meg nem is kettőspont nagydé, hanem nagyix és nagydé. érted. (pontosvessző záró-zárójel.)

Moderálta:  recefice, 2007. június 15. 17:52:08
Indok: rájöttem, hogy a lángszőrös szuperrobot az, annak ellenére, hogy csak elírás, értelmezhető, de nagyon is félre. úgyhogy javítottam, a tisztánlátás kedvéért. nem, és mégegyszer nem, nem akarom, hogy jöjjön egy lángszőrös szuperrobot.

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr58209030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása