Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: bor és baleset

2007.06.08. 10:11 - ElPadre

Címkék: zene barátok egészségügy bringa

na, megint estem. megint nagyot. megint vilmossal (az outimmal). megint este, megint esőben, de most ismeretlen útvonalon (plusz némi raices-el a szervezetemben), de hát miért mentem gyorsabban, mint kellett volna... (a monster magnetet okolom, olyan jó zene.)

eredmény: vágás+véraláfutás a bal lábszáramon (de bent! mi lehetett, talán a pumpa-tartó?), horzsolások+zúzódás a bal térdemen (már megint... szegény térdem, ha én lennék az, felmondtam volna már nekem), egy mélyebb vágás, horzsolások+zúzódás a bal könyökömön, két zúzódás+púp+horzsolások a fejemen/homlokomon, plusz a bal fülemet is lehorzsoltam egy kicsit, meg egy-két horzsolás mindkét kezemen (de a jobb oldalin hogy? valszeg leöklöztem a kormányt). viliben nincs nagyobb kár, bár a fékváltókarok ijesztő szögben befordultak (és már megint egy rejtély: a bal oldalamra estem, akkor hogy fordult be a jobb oldali kar? ennyire megrántottam volna?), de azt már kijavítottam, és az elsőre javíthatatlannak tűnő első lámpát is megbuheráltam, az is megy; ami megmaradt, az 8as az első és hátsó kerékben, nem vészes, de majd centíroz(tat)nom kell.

erre mondják az angolok, hogy "- are you hurt? - my body, not that much; my pride, a lot."

megint jó fej autós (megállt mellettem a mögöttem jövő), kiszállt a csaj az anyósülésről, hogy egyben vagyok-e; mikor felálltam, és kitapogattam a fejemet, hogy vérzik-e (nem vérzett), meg egyáltalán, fel tudtam állni, és rávigyorogtam, hogy úgy tűnik, egyben vagyok.

5 perc kilégzés-belégzés-technikai ellenőrzés után már mentem is tovább, az úton hazafelé (próbáltatok már egymás fele álló fékváltókarokkal fékezni? izgalmas, mondhatni) még beugrottam benőhöz, ott kimostam a sebeket+a kesztyűmet (az egyik kicsit vérfoltos lett, de kijött belőle... a koszról nem is szólva), aztán itthon még csobbanás egy forró fürdőben (ja, mert esett is, és átáztam), aztán javítás, aztán hajcsi.

azért a hétvége maga jó volt, szombaton dával elnéztünk a kuplungba, a szarhonya nevű poénpunk együttes koncertjére (a verdikt: kurva jók vagytok, fiúk!), voltak klasszikusok is rendesen, a saját számok is rendben vannak, a hangulat igazi punk (azért egy kis kacsintással, nehogy túl komoly legyen a dolog), és az, hogy a dobossal, mint kiderült, kb. 10 éve egy kórusban énekeltünk, az már csak a slusszpoén (de komolyan már, ennyire pici budapest?).

tegnap este, a baleset előtt pedig jó kis borozás berannával, kint a viharban, gyönyörű villámokkal kísérve.

amikor hajtottam, hogy odaérjek a találkozásra, már sűrűsödtek a viharfelhők, olyan szél fújt, hogy engem is majdnem el, fenyegető, sötétszürke egek, kevés fény, és mindehhez a monster magnet-féle doomsday és god says no számok, adrenalinpumpa, és hihetetlen jó "jön a világvége, és nagyon jól fogok szórakozni rajta"-hangulat.

sok látszólag rosszban van valami ihletett és isteni. ez a lényeg. meg az, hogy a megfelelő időben, megfelelő helyen, megfelelő zenével, és átélni. pont.

az élet szép, még akkor is, ha néha nagyokat esünk benne.

(a teljes képhez hozzátartozik, hogy ennek az esésnek a következtében kerülök majd szeptemberben embóliával kórházba. itt nem kezeltek rendesen. illetve félre. de ez majd csak szeptemberben. hm, mókás így, utólag, szerkesztgetni a bejegyzéseket...)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8209023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása