Mindennapi Tenyerünk

Bandibá' élete, gondolatai, meg egyéb időpocsékoló dolgai

Friss topikok

Címkék

álom (5) angol (1) barátok (31) bringa (28) budapest (2) család (5) drogok (3) egészségügy (11) egyetem (5) elegemvan (2) élet (49) fesztivál (2) fikció (1) film (3) fotózás (1) gasztro (9) hit (5) honhirig (6) irodalom (13) könyv (3) nyelvészet (1) orbántakarodj (2) politika (6) pszicho (14) retro (1) sorozat (4) sport (2) szerelem (17) szex (2) táppénz (1) utazás (12) vallomás (31) vélemény (10) web (1) zene (27) Címkefelhő

Rovatok

nlc: baba, ara, para, bringa

2007.05.09. 13:59 - ElPadre

Címkék: zene élet barátok utazás bringa

múlt előtti vasárnap átaludva. közben jött a hír, hogy legjobb barátom, benő első babája, sára, megszületett. ti is gratuláljatok neki lelkiekben!  hétfőn mizuval bemelegítés a terepmaratonra, ennek megfelelően gellérthegy-normafa-jánoshegy-budakeszi útvonal. kedden budamaraton, 21km-es táv, kőkemény terep a hármashatárhegy környékén (a hhh-ra való felkaptatásról nem is szólva), eléggé hátul végeztem, de egyrészt beszari vagyok, és a downhillben nem merek menni elég gyorsan (bezzeg mászáskor, "dagasztáskor" rendesen hagytam magam mögött a mezőny jó részét), másrészt meg jómunkásember vagyok, kétszer is leálltam szerelni valaki bringáját (a legszebbek sandy fémig kopott első-hátsó fékbetétjei voltak, még jó, hogy volt nálam pótbetét). abszolváltam kb. 2 év óta az első esésemet egy kiszáradt kavicsos mederben (bal fele oldottam az spd-t (megszokás), csak jobb felé estem... sebaj, jobb térdemen pár sérülés, már begyógyult).

aztán most szombaton johi esküvője (nem volt bridezilla -- hogy az mi, a joost-felhasználók már tudhatják), szép nagydarab az ikrekkel (még másfél hónap), én meg a lagzi felé vezető úton (budagyöngye, ahol az 56os nyomvonala teljesen hülye szögben metszi az autóutat), a vizes aszfalton abszolváltam a második esésemet (bal vállam és térdem bánta, valszeg becsípte az első kerekem valahogy beugrott a sínbe, béna szögben kanyarodhattam), és ekkor még nem is volt bennem semmi! persze utána még jött a hűvösvölgyi emelkedő... noná, hogy elmentem a lagziba, ennyi nem hátráltathat. azóta már jobban van, már nem is fáj, ha ülésből állásba ugrok fel.

némi kultúrajánló: grinderman - grinderman (2007), nick cave új projektje, jó kis garázszenekar-hangzás, nyers, erős számok, és persze kedvenc poszt-cromagnoni előemberünk lírája és hangja. a kedvencem a "tell the women we're leaving", a zene is poén, de a szövegtől emancipációtól megfáradt, ámde machoizmusra (pl. röhögőgörcs miatt) alkatilag képtelen férfitársaimmal együtt jó nagyot derülök mindig, ha hallgatom.

szintén a fülembe mászta magát az új the who-lemez (endless wire) "in the ether" c. száma, a szöveg, és a zene, és még a hülye énekstílust is megbocsátom (érzem benne a célt, hogy olyan tomwaitses, kocsmaoperás, szétzüllött nyolcvanas bohém alkoholista-életművész-énekelt dolog legyen belőle), szóval a zene egyszerű, de kellemes jazz-utánérzésekkel megtoldott, minimalista, zongora és akusztikus gitár; a szöveg pedig talán az egyik legszebb szerelmes szöveg, amit eddig hallottam. el akarom énekelni. egyszer majd. (a lemez többi része sem rossz, persze sehol sincs a '71-es és '78-as lemezhez képest, kicsit utánérzés, de tudatosan ott van benne, hogy bezony már kiöregedett, sokat megélt rockerek vagyunk, és ez tetszik, hogy nem próbálnak újra húszévesek lenni.)

a többi néma csend (mert ilyenkor babonából nem nyilatkozok).

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr38208696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása